JWELL ABS Winding Core Extrusion Line

JWELL ABS Winding Core Extrusion Line 1

Vantaghji di nuclei di film d'alta qualità
1. Reduce a perdita
Alta forza, micca faciule da deformà, proprietà fisiche stabili, impediscenu efficacemente a film di ferita da esse danatu per via di a deformazione di u core.L'alta precisione di trasfurmazioni è una bona finitura di a superficia ponu aumentà a rata d'utilizazione di a film, è risolve u svantaghju chì u tubu di l'arburetu tradiziunale deve esse pienu di film per via di a superficia rugosa.

2. Grande capacità di carica
A forza longitudinale è a rigidità di l'anellu sò elevate, risultatu in e so caratteristiche elevate di carica.

3. Reutilizable
Resistenza à a corrosione, resistenza à l'impattu, micca affettata da fatturi ambientali cum'è l'umidità è l'acidu.

4. Riparabile

Scopu di l'applicazione
1. Film otticu
● Film polarizante: film TAC, film PVA, film PET (gradu otticu).
● Film di retroilluminazione: film riflettente, film diffusore, film di rinfurzà a luminosità, film di schermu di luce, film semi-trasparente, film d'allineamentu, etc.
● Film adesivu: film protettivu otticu, cinta, film shielding, film di liberazione è strata adesiva otticu, film adesivu, cinta riflettente è altri materiali adesivi.
● Film ITO: film ITO per touch screen, film ITO per plastica, film conduttivu, etc.
● Film di compensazione otticu per LCD: film di ritardamentu, film anti-riflessione, film anti-glare, etc.
● Film di migliurà caratteristiche: film di migliurà di luminosità, film antireflection, film di regulazione di l'angolo di vista, etc.

2. Film d'altu rendiment
Basatu principalmente in PI, PC, PET, PEN è altri sustrati di film, cumpresi principalmente film protettivu industriale, film di liberazione (film d'oliu di silicone), film isolante, film abrasiu, film d'automobile (film isolante termicu), film di finestra, film IMD, trasferimentu. / film di trasferimentu, film laser, film anti-ruggine, film d'alta luminosità, film decorativu, film di mutore è altri filmi d'altu rendiment.

3. Film High funziunale
Film sottile semiconduttore Film di cellula solare Film di sustrato plasticu Film panel Touch.

4. Diversi fogli di metallu
Lamina d'oru d'argentu rossu Foglia di rame Foglia d'aluminiu.

5. Diversi filmi plastichi
BOPET BOPP BOPA CPP LDPE.

6. Carta speciale

JWELL ABS Winding Core Extrusion Line 2

U materiale ABS hà eccellenti proprietà meccaniche, è a so forza d'impattu hè bona.Pò esse usatu à una temperatura di -20 ° C ~ + 70 ° C. Hà una bona stabilità dimensionale.Alta forza di compressione interna, solida è dura;I prudutti di a listessa specificazione è u grossu ùn si romperanu micca quandu sò sottumessi à l'impattu esternu, chì hè circa 5 volte quellu di i tubi di PVC, è u so pesu hè di circa 80% di PVC.Ùn cuntene alcun stabilizzatore di metalli, ùn ci sarà micca contaminazione di fughe di metalli pesanti, micca tossicu è micca contaminazione secundaria.Superficie liscia di u tubu: più liscia di i tubi in PVC, PE, PP è metalli.Hè cumunimenti usatu in l'industria chimica, l'industria ligera, a minera è a metallurgia, u campu di petroliu, l'elettronica, a farmaceutica, a trasfurmazioni di l'alimentu, a birra, a custruzzione, l'acqua civile è a fognatura, etc.Pò trasportà i media corrosivi è hè adattatu per l'acqua.Sistemi di trattamentu è prutezzione di l'ambiente.

A resina ABS hè un copolimeru ingraft di trè monomeri, acrilonitrile (acrilonitrile), 1,3-butadiene (butadiene) è stirene (stirene).À mezu à elli, l'acrilonitrile cunta 15% ~ 35%, butadiene cunta 5% ~ 30%, styrene conta per 40% ~ 60%, u rapportu cumuni hè A: B: S = 20: 30: 50, in questu tempu ABS. resina U puntu di fusione hè 175 ° C.

JWELL ABS Winding Core Extrusion Line4

I prudutti di u core di bobina generalmente ricumandenu a qualità di materia prima utilizata da i clienti: 749SK da Zhenjiang Chimei o 757K da Taiwan Chimei.

Linea di estrusione di tubu di bobinatura di ABS
U tubu di materiali ABS hà diverse dimensioni, a precisione dimensionale, a luminosità è a tolleranza di u spessore di u muru di e superfici interne è esterne di u pruduttu sò assai strette.Hè aduprata in campi speciali, cum'è nuclei di bobina, artighjanali, è parti di l'equipaggiu di prutezzione di l'ambiente chimicu per l'avvolgimentu di fogli di film di alta qualità.

Dimensione di u produttu: 84mm, 88mm, 94mm, 183mm, 193mm, 203mm (8inch), 275mm, 305mm (12inch), 355mm (14inch).

A linea di produzzione hè adattata per l'estrusione di core di bobina ABS.In cunfrontu cù e linee di pruduzzione ordinariu, u so effettu di risparmiu d'energia hè di circa 35%, è u sistema di scarico integratu ùn hà micca bisognu di passà assai costu per asciucà a materia prima, chì pò salvà u situ è ​​i costi di u travagliu, è migliurà l'efficienza.A linea di pruduzzione hà una bella apparenza, un altu gradu d'automatizazione, una produzzione stabile è affidabile, è u diametru è u grossu di u muru di a pipa pò esse cuntrullati in ± 0,2 mm.


Tempu di Postu: Aug-02-2022