Per piacè accettate sta guida per u mantenimentu di l'equipaggiu durante a stagione di piogge!

Cumu l'equipaggiu face a staghjoni di a pioggia? Jwell Machinery vi dà cunsiglii

News Flash

Ricertamenti, a maiò parte di a Cina sò entrati in a staghjoni di a pioggia. Ci saranu piogge forti à torrenziali in parti di u Jiangsu miridiunali è Anhui, Shanghai, u Zhejiang sittintriunali, u Jiangxi sittintriunali, u Hubei orientali, u Hunan orientali è u miridiunali, u Guizhou cintrali, u Guangxi sittintriunali è u Guangdong nord-occidentale. À mezu à elli, ci saranu piogge torrenziali (100-140 mm) in parti di l'Anhui miridiunali, u Jiangxi sittintriunali è u Guangxi nordestu. Alcune di i zoni sopra citati seranu accumpagnati da precipitazioni forti di cortu-termine (pluvialità massima di l'ora di 20-60 mm, è più di 70 mm in certi lochi), è un forte clima cunvectivu cum'è tempeste è tempeste in certi lochi.

图片 1

Misure d'urgenza

1. Disconnect tutti i suminatori di energia per assicurà chì tutta a macchina hè disconnected from the power grid.

2. Quandu ci hè un risicu di ingress d'acqua in l'attellu, per piacè fermate immediatamente a macchina è spegne l'alimentazione principale per assicurà a sicurità di l'equipaggiu è di u persunale. Se e cundizioni permettenu, elevà a linea sana; se e cundizioni ùn permettenu micca, prutegge i cumpunenti core cum'è u mutore principale, l'armadiu di l'energia, u screnu di l'operazione mobile, etc., è utilizate l'elevazione parziale per trattà.

3. Se l'acqua hè entrata, sguassate l'urdinatore, u mutore, etc. chì sò stati waded in l'acqua prima, poi si movenu in un locu ventilatu per asciucà, o asciugà, aspettate finu à chì i pezzi sò cumplettamente secchi è pruvati prima di assemblea è alimentazione. on, o cuntattate u nostru serviziu post-vendita per assistenza.

4. Allora manighjà ogni parte separatamente.

Cumu affruntà u periculu oculatu di u flussu d'acqua in l'armadiu di l'energia

1 、 Pigliate misure per impedisce l'acqua di piovana di ritruvà, pigliate misure per drenà a fossa di u cable è sigillate cù prevenzione di u focu. Cunsiderate ancu se l'armadiu di putenza deve esse temporaneamente elevatu è impermeabilizatu.

2、 Aumentà u sogliu à a porta di a sala di distribuzione. Una piccula quantità di infiltrazioni d'acqua in a trinchera di u cable ùn hè micca un grande prublema, perchè u materiale di a superficia di u cable hè impermeable. A trinchera di u cable deve esse cupartu cù una tappa per impediscenu l'influssu di l'acqua à grande scala è u cable da esse soaked in acqua.

3 、Per prevene l'esplosione di cortu-circuit, e misure di interrupzione di l'energia deve esse pigliate immediatamente, è l'alimentazione principale deve esse tagliata è qualcunu deve esse mandatu à guardia. Nota: Se ci hè acqua intornu à u cabinet di distribuzione, ùn aduprate micca e mani quandu u putere hè spento. Aduprate un bastone insulating o legnu seccu, portate guanti insulating, portate vetri protettivi, è stà nantu à un pad insulating per prevene un arcu enormu da pruvucà un accidentu di scossa elettrica.

图片 2

Cosa da fà se u cabinet di distribuzione di energia hè inundatu dopu a pioggia

L'aspettu di l'armadiu di cuntrollu elettricu deve esse verificatu prima. Se ci hè umidità evidente o immersione in acqua, u putere ùn pò micca esse furnitu immediatamente. L'elettricisti prufessiunali anu da fà e seguenti ispezioni:

a. Aduprate un tester per verificà se a cunchiglia di l'armadiu di l'armadiu di cuntrollu elettricu hè energizata;

b. Verificate se i cumpunenti di bassa tensione cum'è u circuitu di cuntrollu, l'interruttore di circuitu di cuntrollu, u relay intermediariu è u bloccu terminale in l'armadiu di cuntrollu elettricu sò umidi. Sè umitu, aduprate un strumentu di siccà per asciucà à tempu. Per i cumpunenti cù rust evidenti, anu da esse rimpiazzati.

Prima chì l'armadiu elettricu sia alimentatu, l'insulazione di ogni cable di carica deve esse misurata. A cunnessione fase à terra deve esse qualificata. Se a tensione nominale di u stator hè sottu à 500V, utilizate un megger di 500V per misurà. U valore d'insulation ùn hè micca menu di 0,5 MΩ. Ogni cumpunente in l'armadiu deve esse seccu è seccu à l'aria.

Cumu trattà cù l'acqua in l'inverter

Prima di tuttu, lasciami chjaramente à tutti chì l'acqua in l'inverter ùn hè micca terribili. Ciò chì hè terribili hè chì s'ellu hè inundatu è alimentatu, hè quasi senza speranza. Hè una benedizzione in disguise chì ùn hà micca splutatu.

Siconda, quandu l'inverter ùn hè micca alimentatu, l'ingressu di l'acqua pò esse trattatu cumplettamente. Se l'ingressu di l'acqua si trova durante u funziunamentu, ancu s'è l'inverter hè dannatu, deve esse spente immediatamente per impediscenu i so circuiti internu di brusgià è pruvucannu un focu. À questu tempu, l'attenzione deve esse pagata à e misure di prevenzione di u focu! Avà parlemu di cumu trattà cù l'acqua in l'inverter quandu ùn hè micca alimentatu. Ci sò principalmente i seguenti passi:

1) Ùn mai accende. Prima apre u pannellu di funziunamentu di l'inverter è poi sguassate tutte e parti di l'inverter seccu;

2) Aduprate un secadoru di capelli per asciucà a visualizazione di l'inverter, u PC, i cumpunenti di l'energia, u fan, etc. Ùn aduprate micca l'aria calda. Se a temperatura hè troppu alta, facilmente brusgiarà i cumpunenti internu di l'inverter;

3) Aduprate alcolu cù un cuntenutu di etanolu di 95% per sguassate i cumpunenti in u passu 2, è poi cuntinuà à asciugà cù un secadoru di capelli;

4) Dopu l'asciugatura in un locu ventilatu è frescu per una ora, sguassate di novu cù l'alcoolu è cuntinueghjanu à asciugà cù un secadoru di capelli;

5) L'evaporazione di l'alcohol caccià a maiò parte di l'acqua. À questu tempu, pudete accende l'aria calda (bassa temperatura) è sopra i cumpunenti di novu;

6) Allora fucalizza nantu à l'asciugatura di i seguenti cumpunenti di l'inverter: potenziometru, trasformatore di putenza di commutazione, display (buttone), relay, contactor, reactor, fan (in particulare 220V), condensatore elettroliticu, modulu di putenza, deve esse seccatu parechje volte à bassa temperatura, cambiendu. transformatore di putenza, contactor, modulu di putenza hè u focu;

7) Dopu à compie i sei passi sopra, fate attenzione à verificà s'ellu ci hè un residuu d'acqua dopu l'asciugatura di u modulu di l'inverter, è dopu verificate di novu dopu à 24 ore per ogni umidità, è secca i cumpunenti chjave di novu;

8) Dopu à l'asciugatura, pudete pruvà à accende l'inverter, ma duvete assicurà chì hè attivatu è off, è dopu osservate a risposta di l'inverter. Se ùn ci hè micca anormalità, pudete accende è aduprà!

Se un cliente dice chì ùn sò micca sapè cumu disassemblallu, allora aspettate uni pochi di ghjorni per chì si secca naturalmente. Dopu chì hè cumplettamente seccu, aduprate u gasu cumpressu filtratu per soffià u circuitu di l'inverter à traversu u gap per impedisce chì a terra in a pioggia ùn sia lasciata nantu à u circuitu, risultatu in una scarsa dissipazione di calore durante u funziunamentu è l'arrestu di l'alarma.

Per riassuntu, finu à chì l'inverter ùn hè micca alimentatu quandu hè inundatu, l'inverter ùn hè generalmente micca danatu. L'altri cumpunenti elettrichi cù circuiti cum'è PLC, alimentazione di alimentazione, sistemi di climatizazione, etc. ponu riferite à u metudu sopra.

Metudu di trattamentu di l'acqua di u mutore

1. Sguassate u mutore è avvolgete u cordone di alimentazione di u mutore, sguassate l'accoppiamentu di u mutore, u coperchio di u ventu, i pale di u ventilatore è i coperchi frontali è posteriori, caccià u rotore, apre u coperchiu di u cuscinettu, pulisce u cuscinettu cù benzina o kerosene (se bearing hè trovu à esse severu purtatu, si deve esse rimpiazzatu), è aghjunghje oliu à u bearing. A quantità di oliu lubricating in generale: u mutore 2-pole hè a mità di u cuscinettu, u mutore 4-pole è 6-pole hè dui terzi di u cuscinettu, micca troppu, l'oliu lubrificante utilizatu per u cuscinettu hè calcium-sodium- basa di burro à alta velocità.

2. Verificate u bobinamentu di u stator. Pudete utilizà un megohmmeter 500-volt per verificà a resistenza d'insulazione trà ogni fase di l'avvolgimentu è ogni fase à a terra. Se a resistenza d'insulazione hè menu di 0,5 megaohms, u bobinamentu di u stator deve esse seccu. Se ci hè oliu nantu à u bobinamentu, pò esse puliti cù gasoline. Se l'insulazione di u bobinamentu hè invechjatu (u culore diventa marrone), u bobinamentu di u stator deve esse precalentatu è brushed with paint insulating, è poi seccu. Metudu di asciugatura di u mutore:

Metudu di asciugatura di bulbe: Aduprate una lampadina infrared per affruntà l'avvolgimentu è riscalda una o duie estremità à u stessu tempu;

Metudu di riscaldamentu di u fornu elettricu o di u fornu di carbone: Pone un fornu elettricu o un fornu di carbone sottu u stator. Hè megliu separà u furnace cù una piastra fina di ferru per u riscaldamentu indirettu. Pone a tappa finale nantu à u stator è copre cù un saccu. Dopu l'asciugatura per un periudu di tempu, vultate u stator è cuntinueghja a siccà. In ogni casu, fate attenzione à a prevenzione di u focu perchè a pintura è u gasu volatile in a pintura sò inflammabili.

Cumu trattà cù u mutore chì hè umitu senza intrusione d'acqua

L'umidità hè un fattore fatale chì provoca fallimentu di u mutore. A pioggia o l'umidità generata da a condensazione pò invade u mutore, soprattuttu quandu u mutore hè in funziunamentu intermittenti o dopu esse parcheggiatu per parechji mesi. Prima di usà, verificate l'insulazione di a bobina, altrimente hè faciule per brusgià u mutore. Se u mutore hè umitu, i seguenti metudi ponu esse usatu:

1. Metudu d'asciugatura di l'aria calda in circulazione: Aduprate materiali d'insulazione per fà una stanza di secca (cum'è mattoni refrattarii), cù una presa d'aria nantu à a cima è una entrata d'aria in u latu. A temperatura di l'aria calda in a sala di secca hè cuntrullata à circa 100 ℃.

2. Metudu d'asciugatura di bulbe: Mettite unu o parechji lampadine incandescenti d'alta putenza (cum'è 100W) in a cavità di u mutore per siccà. Nota: U bulbe ùn deve esse troppu vicinu à a bobina per impedisce a bobina di brusgià. L'alloghju di u mutore pò esse coperto cù tela o altri materiali per l'insulazione.

3. Desiccante:

(1) Dessicante di calce viva. U cumpunente principale hè l'oxidu di calcium. A so capacità d'assorbimentu d'acqua hè ottenuta per via di a reazione chimica, cusì l'assorbimentu d'acqua hè irreversibile. Indipendentemente da l'umidità di l'ambiente esternu, pò mantene una capacità d'assorbimentu di l'umidità più grande di 35% di u so propiu pesu, hè più adattatu per u almacenamentu à bassa temperatura, hà un eccellente effettu di secca è assorbimentu di umidità, è hè relativamente prezzu.

(2) Desiccante di gel di silice. Stu dessicante hè una varietà di gel di silice imballata in picculi sacchetti permeabili à l'umidità. U gel di silice di materia prima principale hè una struttura altamente microporosa di diossidu di siliciu idratatu, chì ùn hè micca tossicu, insapore, inodore, chimicamente stabile, è hà forti proprietà di assorbimentu di umidità. U prezzu hè relativamente caru.

4. Metudu d'asciugatura di l'aria self-riscaldamentu: hè adattatu per e persone chì ùn anu micca sperienza in a manipulazione di l'arnesi è di u mutore, ma ci vole assai tempu. Stu metudu deve pruvà a prestazione d'insulazione di u mutore prima di accende.

Inoltre, ci vole à ricurdà à tutti chì per evità u risicu di scossa elettrica causata da l'accumulazione d'acqua in l'internu di a macchina, dopu avè cunfirmatu chì l'equipaggiu hè completamente seccu, deve esse postu in un locu ventilatu è seccu per circa una settimana. prima di usu. U filu di messa a terra di tutta a macchina deve esse ancu verificatu per evitari fallimentu di u cortu circuitu causatu da l'acqua in u filu di terra.

Sè scuntrate una situazione chì ùn pudete micca trattà sè stessu, hè cunsigliatu di cuntattà a nostra cumpagnia per l'ispezione è u mantenimentu per evità fallimenti di l'equipaggiu più gravi.

E-Mail:inftt@jwell.cn

Telefono: 0086-13732611288

Web:https://www.jwextrusion.com/


Tempu di post: 26-jun-2024