JWELL participa à a mostra in a cità di NANJING.

A primavera vene prestu, è hè ora di mette si in mare.
JWELL hà seguitu u ritmu di a primavera è s'hè preparatu attivamente per participà à a Mostra Internaziunale di Plastica di a Cina tenuta in Nanjing da u 25 à u 27 di ferraghju, aspittendu nuove opportunità per a ripresa di u mercatu.
JWELL mostrerà apparecchiature intelligenti è suluzioni generali in diversi campi di l'estrusione di plastica, cum'è nuove apparecchiature per materiali fotovoltaici per energia nova, apparecchiature per materiali polimerici medichi, set completi di apparecchiature in plastica biodegradabile, film è cusì.
U stand JWELL hè in u padiglione 6. Benvenuti à visità è scambià!

JWELL, fundata in u 1997, hè l'unità vicepresidente di l'Associazione Cinese di l'Industria di Macchine Plastiche. Hà 8 basi industriali è più di 20 filiali prufessiunali in Chuzhou, Haining, Suzhou, Changzhou, Shanghai, Zhoushan, Guangdong è Tailandia, chì coprenu una superficia tutale di più di 650000 metri quadrati.
L'impresa hà più di 3000 impiegati è un gran numeru di talenti di gestione è partenarii cummerciali cù ideali, successi è divisione prufessiunale di u travagliu.
L'impresa hà un sistema di pruprietà intellettuale indipendente, è hà più di 1000 brevetti autorizati, cumpresi più di 40 brevetti d'invenzione. Dapoi u 2010, hè stata premiata cù l'onorificenze di "Impresa Naziunale d'Alta Tecnulugia", "Marca Famosa di Shanghai", "Novu Prodottu Chjave Naziunale" è cusì via.
L'impresa hà una squadra di R&S di alta qualità, una squadra d'ingegneri di messa in serviziu meccanichi è elettrici sperimentati, è ancu una basa di trasfurmazione meccanica avanzata è un attellu di assemblea standardizatu, è produce più di 3000 insemi di linee di pruduzzione di estrusione di plastica di alta qualità è insemi cumpleti di apparecchiature di filatura ogni annu.


Data di publicazione: 20 di ferraghju 2023