Una tappa impurtante in a riurganizazione di Kautex hè stata recentemente righjunta: JWELL Machinery hà investitu in a cumpagnia, assicurendu cusì a so continuità autonoma di l'operazioni è u sviluppu futuru.
Bonn, 10.01.2024 – Kautex, chì hè specializata in u sviluppu è a fabricazione di sistemi di stampaggio per estrusione e soffiaggio, hè stata rinnuvata dapoi u 1u di ghjennaghju di u 2024 in seguitu à l'acquisizione da JWELL Machinery.
Tutti i diritti di pruprietà di Kautex Machinery Manufacturing Ltd. è l'entità cunnesse, eccettu l'entità Kautex Shunde, sò stati venduti à JWELL Machinery. Tutti l'assi fisichi di a cumpagnia è l'operazioni cummerciale di a cumpagnia d'ingegneria meccanica sò stati trasferiti à l'investitore cinese. À partesi da u 1 di ghjennaghju di u 2024, a nova cumpagnia - Kautex Machinery Systems Limited - assumerà tutte e responsabilità di a cumpagnia precedente. E parti anu accunsentutu à ùn divulgà u prezzu d'acquistu è l'ulteriori termini di a riurganizazione.
«Avemu un avvene luminosu cù JWELL cum'è un novu partenariu forte per Kautex Machinery Systems Ltd. JWELL hè una scelta strategica per noi, anu una solida sperienza in a fabricazione di macchine per materie plastiche è abbastanza capitale per compie a trasfurmazione di Kautex, è ci aiuteranu à cuntinuà à approfonde a nostra attenzione à a fabricazione è i servizii lucali, cù l'ubbiettivu di creà un capu di mercatu di classe mundiale in l'attività di stampaggio à soffiaggio per estrusione», hà dettu Thomas, CEO di Kautex Group. Kautex hè una sucietà operativa indipendente di King & Wood Mills.
JWELL hà ripresu più di u 50% di l'impiegati di Kautex in Bonn è u 100% di l'impiegati di l'altre cumpagnie è hà l'intenzione di cuntinuà à fucalizza nantu à u miglioramentu di e soluzioni di pruduzzione in a fabbrica di Bonn, chì ferma a sede centrale chì si cuncentra nantu à a fabricazione, a R&S è u serviziu.
Creazione di a sucietà di trasferimentu è primi aghjustamenti di a gestione di u persunale
Per quelli impiegati chì ùn sò stati trasferiti in una nova sucietà, hè stata creata una sucietà di trasferimentu per qualificalli megliu per nuove opportunità di travagliu esterne. Sta opportunità hè stata ben accolta è circa u 95% di l'impiegati ne anu prufittatu per prugressà in a so carriera.
Kautex ferma una sucietà operativa indipendente sottu à l'ombrellu JWELL Machinery è serà a so marca premium. A basa di persunale di l'attuale sucietà chì si trasferisce hè sempre relativamente ragiunevule, è intantu, i primi aghjustamenti in a gestione sò stati eseguiti. L'ex Chief Financial and Human Resources Officer di Kautex, Julia Keller, lascia a cumpagnia per esse rimpiazzata cum'è CFO da u Signore Lei Jun. Maurice Mielke, chì prima era u Responsabile Globale di Ricerca è Sviluppu di Kautex finu à a fine di dicembre 2023, serà prumuvutu à Chief Technology Officer è Chief Human Resources Officer. Paul Gomez, ex CTO di u Gruppu Kautex, hà decisu di lascià a cumpagnia à partesi da u 1u di ferraghju.
U sgiò Ho Hoi Chiu, presidente di JWELL, hà spressu a so più grande apprezzazione à tutti l'impiegati per u so travagliu focalizatu è dedicatu durante l'ultimu mese per fà di questu accordu una realità. Hà dichjaratu chì tuttu què inseme rializa un sognu ch'ellu avia avutu parechji anni fà d'investisce in Kautex è fà di Kautex è JWELL u capu mundiale in u mercatu di u stampaggio à soffiu per estrusione.
Sfondate: Autogestione per affruntà i sviluppi esterni
Ottanta anni d'innuvazione è di serviziu à i clienti anu fattu di Kautex unu di i principali fornitori mundiali di tecnulugia di stampaggio per estrusione-soffiaggio. Cù a so filusufia di "Focus on the Final Plastic Product", a cumpagnia aiuta i so clienti in u mondu sanu à fabricà prudutti di plastica sustenibili è di alta qualità.
Kautex hà a so sede in Bonn, Germania, cù una seconda struttura di pruduzzione cumpletamente attrezzata in Shunde, Cina, è uffizii regiunali in i Stati Uniti, Italia, India, Messicu è Indonesia. Inoltre, Kautex hà una densa rete di serviziu glubale è una basa di vendita.
À propositu di JWELL Machinery Co.
JWELL Machinery Co., Ltd. hè unu di i principali pruduttori di estrusori in Cina, specializatu in a furnitura di apparecchiature di estrusione di alta qualità per diverse industrie. In più di parechje fabbriche in Cina, JWELL hà allargatu u numeru di fabbriche d'oltremare à trè per via di sta transazzione. Cù a so filusufia focalizzata nantu à u cliente è a so vasta esperienza è cumpetenza in u campu di l'estrusione, JWELL hè diventata una sucietà di suluzioni di estrusione di prima classe per i so clienti.
Situ web: www.jwell.cn
Dapoi u 2019, numerosi fattori esterni anu furzatu u Gruppu Kautex à sottumessu à un prucessu di trasfurmazione glubale cuntinuu cù l'obiettivu di riallineamentu. Questu hè statu in parte duvutu à a trasfurmazione di l'industria automobilistica, u cambiamentu disruptive da i motori à combustione interna à i motori elettrichi.
Kautex hà cumpletatu cù successu a maiò parte di u prucessu di trasfurmazione iniziatu è hà messu in opera misure proattive. Una nova strategia corporativa hè stata sviluppata è implementata à u livellu mundiale. Inoltre, hè statu lanciatu un prugramma di prudutti chì face di Kautex direttamente unu di i leader di u mercatu in i novi segmenti di mercatu di l'imballaggi industriali è di e soluzioni di mobilità futura. L'impianti Kautex in Bonn (Germania) è Shunde (Cina) anu armonizatu cù successu u portafogliu di prudutti è i prucessi.
Tuttavia, parechji fattori esogeni anu impeditu è rallentatu u prucessu di trasfurmazione dapoi u so principiu. Per esempiu, l'epidemia mundiale di a nova curona, l'interruzioni di a catena di furnimentu è i colli di buttiglia di l'approvvigionamentu anu avutu un impattu negativu nantu à a ristrutturazione. L'aumentu di i prezzi indotti da l'inflazione, l'incertezza pulitica mundiale è a scarsità di manodopera qualificata in Germania anu cumplicatu ulteriormente a situazione.
In cunsequenza, Kautex è u so situ di pruduzzione in Bonn, Germania, sò stati in un statu d'insolvenza autoamministrata preliminare dapoi u 25 d'aostu di u 2023.
Data di publicazione: 16 di ghjennaghju di u 2024