U solar hè un modu assai pulitu di generazione di energia. In ogni casu, in parechji paesi tropicali cù u sole più abbundante è a più alta efficienza di generazione di energia solare, u costu di e piante di energia solare ùn hè micca satisfacente. A centrale solare hè a forma principale di centrale elettrica tradiziunale in u campu di a generazione di energia solare. Una stazione di energia solare hè generalmente cumposta da centinaie o ancu millaie di pannelli solari è furnisce assai putere per innumerevoli case è imprese. Dunque, e centrali solari necessitanu inevitabbilmente un spaziu enormu. In ogni casu, in i paesi asiatichi densamente populati, cum'è l'India è Singapore, i terreni dispunibuli per a custruzzione di centrali solari sò assai scarsi o caru, à volte i dui.
Unu di i modi per risolve stu prublema hè di custruisce una stazione di energia solare nantu à l'acqua, sustene i pannelli elettrici cù un stand di corpu flottante, è cunnette tutti i pannelli elettrici inseme. Questi corpi flottanti adoptanu una struttura cava è sò fatti da un prucessu di stampa di colpu, è u costu hè relativamente bassu. Pensate à questu cum'è una rete d'acqua fatta di plastica rigida forte. Lochi adattati per stu tipu di centrale fotovoltaica flottante include laghi naturali, reservoirs artificiali, è miniere abbandunate è pozzi.
Salvà e risorse di a terra è stallate stazioni elettriche flottanti nantu à l'acqua
Sicondu u Dove Sun Meets Water, Floating Solar Market Report publicatu da u Bancu Mondiale in 2018, l'installazione di impianti di generazione di energia solare flottante in stazioni idroelettriche esistenti, in particulare grandi stazioni idroelettriche chì ponu esse operate in modu flessibile Hè assai significativu. U rapportu crede chì a stallazione di pannelli solari pò aumentà a generazione di energia di stazioni idroelettriche, è à u stessu tempu pò gestisce in modu flexibule e stazioni di energia durante i periodi secchi, facendu più costuali. U rapportu hà indicatu: "In i zoni cù e reti elettriche sottusviluppate, cum'è l'Africa subsahariana è certi paesi asiatichi in via di sviluppu, stazioni di energia solare flottante pò esse di significatu speciale".
I centrali solari flottanti flottanti ùn anu micca solu u spaziu inattivu, ma ponu ancu esse più efficaci cà e centrali solari terrestri, perchè l'acqua pò rinfriscà i pannelli fotovoltaici, aumentendu cusì a so capacità di generazione di energia. Siconda, i pannelli fotovoltaici aiutanu à riduce l'evaporazione di l'acqua, chì diventa un grande vantaghju quandu l'acqua hè aduprata per altri scopi. Quandu i risorsi d'acqua diventanu più preziosi, stu vantaghju diventerà più apparente. Inoltre, e piante di energia solare flottante ponu ancu migliurà a qualità di l'acqua rallentendu a crescita di l'alga.
Applicazioni mature di centrali flottanti in u mondu
I centrali solari flottanti sò avà una realità. In fatti, a prima stazione di energia solare flottante per scopi di teste hè stata custruita in Giappone in u 2007, è a prima centrale elettrica cummerciale hè stata installata in un reservoir in California in u 2008, cù una putenza nominale di 175 kilowatts. Attualmente, a velocità di custruzzione di floating solar power plants hè accelerà: a prima centrale elettrica 10-megawatt hè stata installata cù successu in 2016. Da 2018, a capacità instalata tutale di sistemi fotovoltaici flottanti glubale era 1314 MW, paragunatu à solu 11 MW sette anni fà.
Sicondu i dati di u Bancu Munniali, ci sò più di 400 000 chilomitri quatrati di reservoirs fatti da l'omu in u mondu, chì significa chì puramente da u puntu di vista di l'area dispunibule, stazioni di energia solare flottante in teoria anu una capacità installata di terawatt. U rapportu hà indicatu: "Basatu nantu à u calculu di e risorse di superfici d'acqua artificiali dispunibuli, hè stimatu in modu cunservatore chì a capacità installata di e centrali solari flottanti glubale pò esse più di 400 GW, chì hè equivalente à a capacità cumulativa di a capacità instalata fotovoltaica globale in 2017. ." Dopu à stazioni di energia onshore è sistemi fotovoltaici integrati in edifiziu (BIPV) Dopu quì, stazioni di energia solare flottante sò diventate u terzu più grande metudu di generazione di energia fotovoltaica.
I gradi di polietilene è polipropilene di u corpu flottante si trovanu nantu à l'acqua è i cumposti basati nantu à questi materiali ponu assicurà chì u corpu flottante si trova nantu à l'acqua pò sustene stabilmente i pannelli solari durante l'usu longu. Questi materiali anu una forte resistenza à a degradazione causata da a radiazione ultravioletta, chì hè senza dubbitu assai impurtante per questa applicazione. In a prova di invechjamentu acceleratu secondu i standard internaziunali, a so resistenza à u cracking di stress ambientale (ESCR) supera 3000 ore, chì significa chì in a vita reale, ponu cuntinuà à travaglià per più di 25 anni. Inoltre, a resistenza à u creep di questi materiali hè ancu assai alta, assicurendu chì i pezzi ùn si stendenu micca sottu pressione cuntinuu, mantenendu cusì a fermezza di u quadru di u corpu flottante. di u sistema fotovoltaicu d'acqua, chì ponu risponde à tutti i requisiti di prestazione in u prucessu è l'usu di sopra. Stu pruduttu di qualità hè statu ricunnisciutu da parechje imprese prufessiunale di u sistema fotovoltaicu d'acqua. HDPE B5308 hè un materiale polimericu di distribuzione di pesu moleculare multi-modale cù caratteristiche speciale di trasfurmazioni è prestazioni. Havi un eccellente ESCR (resistenza di crack di stress ambientale), eccellenti proprietà meccaniche, è pò ottene trà a tenacità è a rigidità Un bonu equilibriu (questu ùn hè micca faciule d'ottene in plastica), è una longa vita di serviziu, faciule di trasfurmà in u soffiu. Cume a prissioni annantu à a produzzione d'energia pulita aumenta, SABIC aspetta chì a velocità di stallazione di stazioni fotovoltaiche flottanti flottanti accelerà più. Attualmente, SABIC hà lanciatu prughjetti di stazioni fotovoltaiche flottanti in Giappone è in Cina. SABIC crede chì e so suluzioni polimeru diventeranu A chjave per liberà più u putenziale di a tecnulugia FPV.
Soluzione di Prughjettu Floating è Bracket di Jwell Machinery
Attualmente, i sistemi solari flottanti installati generalmente utilizanu u corpu flottante principale è u corpu flottante ausiliariu, u voluminu di quale varieghja da 50 litri à 300 litri, è questi corpi flottanti sò pruduciuti da l'equipaggiu di colpu à grande scala.
JWZ-BM160/230 Macchina di stampa per soffia persunalizata
Adopta un sistema di estrusione di viti d'alta efficienza apposta, un muffa di almacenamento, un dispositivu servo di risparmiu d'energia è un sistema di cuntrollu PLC impurtatu, è un mudellu speciale hè persunalizatu secondu a struttura di u produttu per assicurà a produzzione efficiente è stabile di l'equipaggiu.
Tempu di Postu: Aug-02-2022