L'energia solare hè un modu assai pulitu di generazione d'energia. Tuttavia, in parechji paesi tropicali cù u sole più abbundante è a più alta efficienza di generazione d'energia solare, u rapportu qualità-prezzu di e centrale solari ùn hè micca soddisfacente. A centrale solare hè a principale forma di centrale elettrica tradiziunale in u campu di a generazione d'energia solare. Una centrale solare hè generalmente cumposta da centinaie o ancu migliaia di pannelli solari è furnisce assai energia per innumerevoli case è imprese. Dunque, e centrale solari necessitanu inevitabilmente un spaziu enorme. Tuttavia, in i paesi asiatichi densamente popolati cum'è l'India è Singapore, a terra dispunibule per a custruzione di centrale solari hè assai scarsa o cara, qualchì volta tramindui.

Unu di i modi per risolve stu prublema hè di custruisce una centrale solare nantu à l'acqua, sustene i pannelli elettrici aduprendu un supportu di corpu flottante, è cunnette tutti i pannelli elettrici inseme. Quessi corpi flottanti adottanu una struttura cava è sò fatti da un prucessu di stampaggio per soffiaggio, è u costu hè relativamente bassu. Pensate à ella cum'è una rete per lettu d'acqua fatta di plastica rigida forte. I lochi adatti per questu tipu di centrale fotovoltaica flottante includenu laghi naturali, bacini artificiali, è miniere è buchi abbandunati.
Salvà e risorse terrestri è stallà centrali elettriche galleggianti nantu à l'acqua
Sicondu u Rapportu di u Mercatu Solare Flottante "Where Sun Meets Water" publicatu da a Banca Mondiale in u 2018, l'installazione di impianti di generazione di energia solare flottante in e centrale idroelettriche esistenti, in particulare e grande centrale idroelettriche chì ponu esse gestite in modu flessibile, hè assai significativa. U rapportu crede chì l'installazione di pannelli solari pò aumentà a generazione di energia di e centrale idroelettriche, è à u listessu tempu pò gestisce in modu flessibile e centrale elettriche durante i periodi secchi, rendendule più economiche. U rapportu hà indicatu: "In e zone cù reti elettriche sottosviluppate, cum'è l'Africa subsahariana è alcuni paesi asiatichi in via di sviluppu, e centrale solari flottanti ponu esse di particulare impurtanza".
E centrale solari flottanti ùn utilizanu micca solu u spaziu inattivu, ma ponu ancu esse più efficienti cà e centrale solari terrestri perchè l'acqua pò rinfrescà i pannelli fotovoltaici, aumentendu cusì a so capacità di generazione di energia. In segundu locu, i pannelli fotovoltaici aiutanu à riduce l'evaporazione di l'acqua, chì diventa un grande vantaghju quandu l'acqua hè aduprata per altri scopi. À misura chì e risorse idriche diventanu più preziose, questu vantaghju diventerà più evidente. Inoltre, e centrale solari flottanti ponu ancu migliurà a qualità di l'acqua rallentendu a crescita di l'alghe.

Applicazioni mature di e centrale elettriche flottanti in u mondu
E centrale solari flottanti sò avà una realità. In fatti, a prima centrale solare flottante per scopi di prova hè stata custruita in Giappone in u 2007, è a prima centrale elettrica cummerciale hè stata installata nantu à un reservoir in California in u 2008, cù una putenza nominale di 175 kilowatt. Attualmente, a velocità di custruzzione di e centrale solari flottantiE centrale solari ng stanu accelerendu: a prima centrale elettrica di 10 megawatt hè stata installata cù successu in u 2016. À partesi da u 2018, a capacità installata tutale di i sistemi fotovoltaici flottanti mundiali era di 1314 MW, paragunata à solu 11 MW sette anni fà.
Sicondu i dati di a Banca Mundiale, ci sò più di 400 000 chilometri quadrati di riserve artificiali in u mondu, ciò chì significa chì, puramente da u puntu di vista di a superficia dispunibile, e centrale solari flottanti anu teoricamente una capacità installata di livellu di terawatt. U rapportu hà indicatu: "Basatu annantu à u calculu di e risorse superficiali d'acqua artificiali dispunibili, si stima cunservativamente chì a capacità installata di e centrale solari flottanti mundiali pò superà i 400 GW, chì hè equivalente à a capacità installata fotovoltaica mundiale cumulativa in u 2017". Dopu à e centrale terrestri è i sistemi fotovoltaici integrati in l'edificiu (BIPV), e centrale solari flottanti sò diventate u terzu più grande metudu di generazione di energia fotovoltaica.
I gradi di polietilene è polipropilene di u corpu flottante chì si trova nantu à l'acqua è i cumposti basati nantu à sti materiali ponu assicurà chì u corpu flottante chì si trova nantu à l'acqua pò sustene stabilmente i pannelli solari durante l'usu à longu andà. Sti materiali anu una forte resistenza à a degradazione causata da a radiazione ultravioletta, chì hè senza dubbitu assai impurtante per sta applicazione. In a prova di invecchiamentu acceleratu secondu i standard internaziunali, a so resistenza à a frattura da stress ambientale (ESCR) supera e 3000 ore, ciò significa chì in a vita reale, ponu cuntinuà à travaglià per più di 25 anni. Inoltre, a resistenza à u creep di sti materiali hè ancu assai alta, assicurendu chì e parti ùn si stenderanu micca sottu pressione cuntinua, mantenendu cusì a fermezza di u quadru di u corpu flottante. SABIC hà sviluppatu apposta u polietilene di alta densità di qualità SABIC B5308 per i galleggianti di u sistema fotovoltaicu acquaticu, chì pò risponde à tutti i requisiti di prestazione in a trasfurmazione è l'usu sopra menzionati. Stu pruduttu di qualità hè statu ricunnisciutu da parechje imprese prufessiunali di sistemi fotovoltaici acquatici. L'HDPE B5308 hè un materiale polimericu di distribuzione di pesu moleculare multimodale cù caratteristiche speciali di trasfurmazione è di prestazione. Hà una eccellente ESCR (resistenza à e crepe da stress ambientale), eccellenti proprietà meccaniche, è pò ottene un bon equilibriu trà tenacità è rigidità (questu ùn hè micca faciule da ottene in i plastichi), è una longa durata di serviziu, faciule da processà per u stampaggio per soffiaggio. Cù l'aumentu di a pressione nantu à a pruduzzione di energia pulita, SABIC prevede chì a velocità d'installazione di e centrale fotovoltaiche flottanti accelererà ulteriormente. Attualmente, SABIC hà lanciatu prughjetti di centrali fotovoltaiche flottanti in Giappone è Cina. SABIC crede chì e so soluzioni polimeriche diventeranu a chjave per liberà ulteriormente u putenziale di a tecnulugia FPV.
Soluzione di prughjettu di supporti è galleggianti solari Jwell Machinery
Attualmente, i sistemi solari flottanti installati utilizanu generalmente u corpu flottante principale è u corpu flottante ausiliariu, u vulume di u quale varieghja da 50 litri à 300 litri, è questi corpi flottanti sò prudutti da apparecchiature di stampaggio à soffiu à grande scala.
JWZ-BM160/230 Macchina di stampaggio per soffiaggio persunalizata
Adotta un sistema di estrusione à vite d'alta efficienza appositamente cuncipitu, un stampu di almacenamentu, un dispositivu di risparmiu energeticu servo è un sistema di cuntrollu PLC impurtatu, è un mudellu speciale hè persunalizatu secondu a struttura di u produttu per assicurà una pruduzzione efficiente è stabile di l'equipaggiu.


Data di publicazione: 02-aostu-2022